TOYOTA ФИНАНС

Toyota Motor Europe si prizadeva do bo že do leta 2040 dosegla ogljično nevtralnost.

  • Toyota Motor Europe predstavlja svojo pot do ogljične nevtralnosti do leta 2040.
  • Predstavitev novih baterijsko-električnih in priključno-hibridnih konceptov, ki napovedujejo širitev prodajne palete vozil znamke Toyota.
  • Toyota bo v Evropi začela izdelovati baterije, s katerimi bodo opremljali novega karoserijskega križanca C-HR plug-in hybrid.
  • Podjetje Woven Planet predstavlja pristop, ki temelji na prednostnem razvoju programske opreme in pomaga pri pospeševanju razvoja elektrificiranih vozil. Poleg tega nastajajoče futuristično mesto Woven City predstavlja kot testni poligon za mobilnost.
  • Tržni delež TME se je v letu 2022 povečal za 0,9 odstotka in znaša 7,3 odstotka. Toyota je po prodaji druga najbolj uspešna znamka v Evropi.

 

Toyota Motor Europe (TME) je na nedavnem forumu Kenshiki (beseda kenšiki v japonščini pomeni vpogled) objavila najnovejše dosežke podjetja ter predstavila svojo vizijo in tehnološko strategijo. Ob tem pa so bili predstavljeni tudi najnovejši izdelki in storitve. Na letošnjem dogodku je bilo prisotnih več kot 250 medijev, ki pokrivajo tematiko o ogljični nevtralnosti in preobrazbi znamke Toyota v ponudnika trajnostne mobilnosti.



POLNA OGLJIČNA NEVTRALNOST DO LETA 2040



Toyota Motor Europe je objavila svojo zavezo, da bo v Evropi najpozneje do leta 2040 dosegla ogljično nevtralnost.



»Osredotočamo se na dve ključni področji: prvo je ogljična nevtralnost in kako jo nameravamo doseči na vseh področjih našega poslovanja, drugo pa je naš prehod s proizvodnega in prodajnega podjetja v ponudnika storitev trajnostne mobilnosti," je na podlagi lanske zaveze, da bo TME do leta 2035 dosegla 100-odstotno zmanjšanje emisij CO2 v vseh novih vozilih v EU, Združenem kraljestvu in državah članicah skupine EFTA, usmeritev povzel Matt Harrison, predsednik in izvršni direktor Toyota Motor Europe.
Marvin Cooke, izvršni podpredsednik proizvodnje Toyota Motor Europe, je pojasnil cilj podjetja, da do leta 2030 postanejo vsi evropski proizvodni obrati, ki delujejo pod okriljem TME, ogljično nevtralni. Pri tem prisegajo na večplasten pristop: porabo energije zmanjšujejo, kjerkoli je to mogoče, po možnosti prehajajo na zeleno energijo in vnašajo številne inovacije po vzoru japonskega načela kaizen, ki zmanjšuje emisije CO2 ali jih v celoti odpravlja.


»V naši tovarni motorjev v mestu Deeside v Združenem kraljestvu smo namestili sončne celice, ki zavzemajo površino desetih nogometnih igrišč. Ob tem pa recikliramo več kot 90 odstotkov odpadkov za proizvodnjo zelene energije in pričakujemo, da bomo že leta 2025 postali ogljično nevtralni. Potem pa se bomo do leta 2040 skupaj z našimi partnerji in dobavitelji lahko posvetili dejavnostim, kot sta nabava in logistika, ki sta sicer zunaj neposrednega vpliva TME.«


ZNANOST V OZADJU STRATEGIJE VEČ TEHNOLOGIJ ZNAMKE TOYOTA


Dr. Gill Pratt, glavni znanstvenik in izvršni direktor raziskovalnega inštituta znamke Toyota, je zagotovil praktičen vpogled v znanstvene temelje, ki stojijo za globalnim pristopom k razogljičenju, ki temelji na strategiji več elektrificiranih tehnologij za čim večje zmanjševanje ogljika z optimizacijo uporabe redkih virov. Toyotina večtehnološka strategija pri zagotavljanju mobilnosti brez emisij prinaša številne komplementarne prednosti vozil na baterijski pogon in tistih, ki jih poganjajo vodikove gorivne celice. Zaradi trenutnega pomanjkanja ponudbe in visokih stroškov materiala za izdelavo baterij ter pomanjkanja infrastrukture je za zmanjšanje emisij CO2 v prihodnjih 10–15 letih bolje uporabiti kombinacijo električnih baterijskih vozil, priključnih hibridnih električnih in hibridnih električnih vozil.


»Po svojih najboljših močeh moramo zaščititi okolje. Zato se moramo potruditi, da iz vsake proizvedene baterijske celice izvlečemo največje zmanjšanje ogljika, poleg tega pa moramo čim več neelektrificiranih vozil zamenjati z elektrificiranimi. Voditi nas mora preprosto načelo, da naš sovražnik ni določen pogonski sklop, temveč izključno ogljik oziroma njegove emisije,” je dejal dr. Pratt.


MOČ ELEKTRIFICIRANE PALETE TME


TME pričakuje, da bodo v letu 2022 prodali približno 1,1 milijona vozil, kar je majhno, a pomembno povečanje glede na leto pred tem, v katerem se je evropski trg zmanjšal za 12 odstotkov. Tržni delež znamke Toyota se je povečal za 0,9 odstotka in se povzpel na rekordno vrednost 7,3 odstotka. Te odlične rezultate gre pripisati raznovrstni paleti elektrificiranih modelov TME, ki pomenijo okoli 66 odstotkov celotne prodaje vozil znamke Toyota na evropskem trgu.


WOVEN PLANET: MOBILNOST ZA LJUBEZEN, VARNOST IN ŽIVLJENJE


V svoji prvi predstavitvi evropskim medijem je dr. James Kuffner, izvršni direktor podjetja Woven Planet Holdings in glavni digitalni direktor podjetja TMC, predstavil edinstveno vlogo podjetja Woven Planet pri prehodu znamke Toyota v mobilnostno podjetje. Poslanstvo Woven Planet temelji na mobilnosti za ljubezni, varnost do življenja.
»Ustvarjamo nove programske platforme, orodja, procese in ne nazadnje tudi kulturološke zasuke k programsko določenemu razvoju znamke Toyota. To bo izboljšalo produktivnost, ki omogoča širjenje in ponovno uporabo kode v številnih modelih znamk Toyota in Lexus,« je razložil dr. James Kuffner.


Vizija Woven Planet se osredotoča na tri vrste mobilnosti – mobilnost ljudi, mobilnost blaga in mobilnost informacij:



1.     Arene (Software First) – ustvarjanje nove tehnologije mobilnosti zagotavlja jedro novih izdelkov in mobilnostnih storitev znamke Toyota. Vse temelji na načelu, da je treba najprej razviti programsko in šele nato strojno opremo. Programska platforma Arene podjetja Woven Planet bo zagotovila podlago za implementacijo programsko definirane arhitekture SDA.



2.     Samodejna vožnja in napredna varnost (ADAS) sta ključni za ustvarjanje tehnologij Toyota Teammate in Lexus Teammate. Skladno s pristopom Guardian ADAS vključuje stalen razvoj rešitev za izboljšano varnost in samodejne vozniške sisteme.

3.     Woven City – dr. Kuffner je podal še dodatni vpogled v vlogo futurističnega mesta Woven City, ki nastaja v bližini gore Fuji na Japonskem. Ko bo mesto dokončano, bo postalo edinstveni poligon za pospeševanje inovacij in zagotavljanje mobilnosti prihodnosti v svetovnem merilu. Pospešilo bo razvoj tehnologije mobilnosti, pametnega kmetijstva, čiste energije in zdravega življenja. Vse skupaj pa bo poganjala najsodobnejša programska oprema, ki zagotavlja najvišjo stopnjo varnosti in zasebnosti.


 

Več vsebin s foruma Kenshiki bo na voljo na naslednjih povezavah:






Na voljo bodo naslednje tematike:


  • Novi baterijsko-električni športni terenec Lexus RZ450e in novi športni terenec Lexus RX (priključni in samopolnilni hibrid).
  • Koncept bZ Compact SUV Concept, eno izmed šestih baterijsko-električnih vozil znamke bZ, ki bodo zasnovani na platformi e-TNGA in bodo v prihodnjih letih na voljo na evropskem trgu.
  • C-HR Prologue: še bolj drzen – evropska premiera novega karoserijskega križanca Toyota C-HR Prologue, ki nadgrajuje izjemno uspešen model C-HR.
  • Povsem novi Prius plug-in hybrid.
  • Woven Planet Deep Dive
     
Fotografije so na voljo na: https://newsroom.toyota.eu/.


O PODJETJU TOYOTA MOTOR EUROPE


Toyota Motor Europe NV/SA (TME) skrbi za prodajo in trženje vozil, sestavnih delov in dodatne opreme znamk Toyota, GR (Gazoo Racing) in Lexus. Pod okrilje TME spadajo tudi evropske proizvodne in inženirske aktivnosti znamke Toyota. TME neposredno zaposluje več kot 27.000 ljudi in je od leta 1990 v različne operacije vložil več kot 10 milijard EUR. Poleg tega ima v Evropi v lasti osem proizvodnih obratov: na Portugalskem, v Združenem kraljestvu, Franciji, na Poljskem, v Češki republiki in Turčiji. Zdaj je na evropskih cestah približno 16,5 milijona vozil Toyota, GR in Lexus. Lastnikom teh vozil je s svojo podporo na voljo mreža 28 nacionalnih marketinških in prodajnih podružnic ter okoli 2800 prodajnih mest na drobno v 53 državah (EU, UK, države EFTA + Rusija, Izrael, Turčija in druge vzhodnoevropske države). Leta 2021 je TME v Evropi prodal 1.076.300 vozil in dosegel 6,4-odstotni tržni delež.


Pri znamki Toyota so tudi prepričani, da je vse mogoče, ko se ljudje prosto gibljejo. V sklopu strategije Mobilnost za vse želi Toyota ustvariti varnejšo, bolj povezano, vključujočo in bolj trajnostno mobilnost. Poleg tega svoje poslanstvo vidi tudi kot ustvarjalka sreče za vse. V Evropi je TME na trg uvrstil blagovno znamko mobilnosti KINTO, ki v 14 državah ponuja številne nove mobilnostne rešitve, povečuje prodajo brezemisijskih vozil in zagotavlja inženirsko podporo med podjetji. Toyota si s cilji trajnostnega razvoja ZN prizadeva doseči ogljično nevtralnost v svojem celotnem poslovanju po Evropi. TME želi doseči 100-odstotno zmanjšanje CO2 vseh novih vozil v Zahodni Evropi do leta 2035 in bo še ponujal celotno paleto elektrificiranih pogonskih sklopov strankam po vsej regiji.


Več informacij je na voljo na: www.toyota-europe.com.