TOYOTA ФИНАНС

Toyota bo tretje leto herojsko furala v pižami


Toyota že tretje leto zapored z roko v roki z Zavodom Vozim in partnerji projekta »«Heroji furajo v pižamah« nadaljuje iniciativo za manj voženj pod vplivom alkohola. Tokrat so krmilo v svoje roke prevzele ženske, saj snovalci projekta verjamejo v moč žensk nad moškimi.

Podatek, da 89 % prometnih nesreč pod vplivom alkohola povzročijo moški, je še vedno preveč zastrašujoč, zato so v Zavodu Vozim s partnerji menili, da je prostora za aktivacijo, spremembe in izboljšanje dovolj. Novo kampanjo so tako pričeli s smelo trditvijo, da so ženske boljše voznice kot moški. Ta je razburkala in razdelila javnost, a dosegla svoj namen. Osveščanje javnosti o pozivanju k odgovorni udeležbi v prometu brez alkohola se je začelo.

Velike zasluge za prepoznavnost in mobilnost Herojev ima tudi Toyota, ki Zavodu Vozim za izvajanje herojskih aktivnosti omogoča uporabo avtomobilov, predelanih in prilagojenih za vožnje invalidov. Toyota je namreč prva in edina avtomobilska znamka v Sloveniji, ki invalidom omogoča preizkus vozila in ročice pred samim nakupom pri 6-ih pooblaščenih prodajalcih in serviserjih Toyote.




Kensuke Tsuchiya, predsednik Toyota Adria, je ob tej priložnosti izpostavil: »Skladno z globalnimi smernicami Toyote si želimo tudi v Sloveniji stopati po poti, ki nas vodi dlje od zgolj proizvajalcev ikoničnih avtomobilov. Vsak dan se trudimo za boljši skupen danes in jutri, za družbo, kjer je mobilnost omogočena vsem, saj verjamemo, da lahko z gibanjem dosežemo nemogoče. O tem pričajo tudi naše aktivnosti. Ena od njih je zagotovo partnerstvo s projektom Heroji furajo v pižamah, s katerim bomo že tretje leto delovali na ozaveščanju javnosti o varni vožnji, preprečevanju nesreč ter ničelni toleranci alkohola v krvi, ko pride do vožnje avtomobila. Ob tem se zavedamo, da je zgolj osveščanje premalo, zato bomo prispevali tudi k iskanju ustreznih rešitev za boljšo mobilnost v manjših mestih.«

Z namenom dolgoročne in celoletne komunikacije so v Zavodu Vozim s partnerji projekta z znanimi Slovenkami ustvarili novo komunikacijsko orodje – Koledar gole resnice – da vsak dan opominja na dragocenost življenja, ki ga lahko prehitro ogrozijo nespametne odločitve.
Rdeča nit projekta še vedno ostaja pozivanje ljudi, da postanejo heroji ter osveščanje javnosti, predvsem mladih, da alkohol in vožnja ne gresta skupaj. Heroj pa je vsak, ki drugemu omogoči varen prevoz, četudi sredi noči in v pižami, predvsem pa vsak, ki nikoli ne sede za volan pod vplivom alkohola.

»S to komunikacijo želimo preseči dejstvo, da je nekaj popitih kozarcev in nato sesti za volan še vedno kul dejanje. Naša naloga je, da skupaj spravimo alkohol iz cest ter ga naredimo manj družbeno sprejemljivega.« pravi David Razboršek, direktor Zavoda VOZIM.