TOYOTA ФИНАНС

Prodajni rezultati Toyota Motor Europe v prvih devetih mesecih leta 2020


• Toyota Motor Europe je v mesecih med januarjem in septembrom 2020 prodala 715.081 vozil.
• To je 15 odstotni padec glede na isto obdobje lani, a Toyota se je odrezala bistveno bolje od celotnega trga, na katerem se je prodaja zmanjšala za 25 odstotkov.
• Za 0,8 odstotka se je povečalo povpraševanje po vozilih na hibridni pogon.
• Tržni delež znaša 6,1 odstotka.
• Večpogonsko strategijo so še dodatno podprle predstavitve novega Yarisa, športnega terenca RAV4 Plug-in Hybrid in električnega modela Lexus UX EV.


Toyota Motor Europe (TME) je objavila prodajne rezultate za prva tri četrtletja letošnjega leta. V tem obdobju je bilo na evropskih trgih prodanih 715.081 vozil znamk Toyota in Lexus, s čimer se je tržni delež povečal na 6,1 odstotka V primerjavi z istim obdobjem lasnkega leta je bila prodaja zaradi negativnih učinkov pandemije COVID-19 nižja za 15 odstotkov, vendar je ta rezultat še vedno precej boljši od celotnega trga, na katerem se je prodaja zmanjšala za četrtino.

Še naprej se povečuje povpraševanje kupcev po vozilih na hibridni pogon. Skupno je bilo prodanih 372.893 hibridov, kar predstavlja 52 odstotkov celotne prodaje TME. V zahodni Evropi pa prodaja hibridov predstavlja kar 63 odstotkov.

Precej spodbudni so rezultati tretjega četrtletja (julij-september 2020), saj se je prodaja v primerjavi z istim obdobjem lanskega leta povečala za 11,5 odstotka. Septembra je bilo podpisanih rekordno veliko pogodb za nakup novega Yarisa, kar napoveduje še dodatno povečanje prodajnih rezultatov do konca leta 2020.

"Od ponovne vzpostavitve proizvodnje v mesecu maju, se je prodaja vozil Toyota in Lexus hitro vrnila v pričakovane okvire. Še dodatno je k povečanemu povpraševanju prispevala predstavitev Yarisa četrte generacije. Kljub nepredvidljivim razmeram zaradi pandemije COVID-19 smo pri TME povečali pričakovano število prodanih vozil do konca leta 2020 na 975.000 primerkov. Številni kupci se odločajo za modele na hibridni pogon, ki jih odlikujeta nizka poraba goriva in nizke emisije CO2. S tega vidika se izjemno veselimo novih elektrificiranih modelov RAV4 Plug-in hybrid, Lexus UX 300 EV in Proace EV," pravi Matt Harrison, izvršni podpredsednik Toyota Motor Europe.

Rezultati znamke Toyota

Corolla, Yaris in RAV4 so najbolje prodajani modeli znamke Toyota, njihova skupna prodaja predstavlja 57 odstotkov, v prvih devetih mesecih leta 2020 je bilo prodanih 664.157 primerkov vozil teh treh modelov.

Prodaja vozil znamke Toyota si je v drugem četrtletju občutno opomogla. V primerjavi z istim obdobjem lasnkega leta pa je trenutno še vedno nižja za 14 odstotkov. Prodaja hibridov v zahodni Evropi predstavlja 61 odstotkov, v vzhodni Evropi 23 odstotkov, skupno pa 51 odstotkov.

Rezultati znamke Lexus

V prvih devetih mesecih letošnjega leta je bilo prodanih 50.924 vozil znamke Lexus, kar je 20 odstotkov manj kot v istem obdobju lani. Športni terenci RX, NX in UX so najbolje prodajani modeli znamke, njihova prodaja pa predstavlja kar tri četrtine skupne prodaje. Delež prodaje hibridov na skupnem evropskem trgu znaša 64 odstotkov. Na zahodno-evropskih trgih pa kar 99 odstotkov.

TME poudarki obdobja januar - september 2020:

• Skupna prodaja: 715.081 (-15 % v primerjavi z istim obdobjem 2019);
• Tržni delež: 6,1% (+0.8 %);
• Skupna prodaja hibridov: 372.893 (-14.5 %);
• Hibridna mešanica: Zahodna Evropa: 6 3%; Vzhodna Evropa*: 21 %; Skupaj: 52%;

Toyota poudarki obdobja januar - september 2020:

• Skupna prodaja: 664.157 (-14 % v primerjavi z istim obdobjem 2019);
• Najbolje prodajani modeli: Corolla, vse karoserijske različice (138.337); Yaris (135.292); RAV4 (106.137);
• Najbolje prodajani hibridi: Corolla Hybrid, vse karoserijske različice (107.598); C-HR Hybrid (81.637); Yaris Hybrid (66.340);
• Skupna prodaja hibridov: 340.226 (-13 %)
• Hibridna mešanica: Zahodna Evropa: 61 %; Vzhodna Evropa 23 %; Skupaj: 51 %;

Lexus poudarki obdobja januar - september 2020:

• Skupna prodaja: 50.924 (-20 % v primerjavi z istim obdobjem 2019);
• Najbolje prodajani hibridi: NX (13.514); RX (12664); UX (12.029);
• Največji napredek: GX (+76 %)
• Najbolje prodajani hibridi: UX Hybrid (11.336); NX Hybrid (9.302); RX Hybrid (4.066);
• Skupna prodaja hibridov: 32.667 (-24 %);
• Hibridna mešanica: Zahodna Evropa: 99 %; Vzhodna Evropa*: 7 %; Skupaj: 64 %;

*Pod vzhodno Evropo spadajo območja: Rusija, Kazahstan, kavkaške države, Ukrajina, Turčija in Izreael. Toyota Motor Europe je odgovorna za prodajo v celotni zahodni, osrednji in vzhodni Evropi, ki vključuje tudi Turčijo, Rusijo, Izrael, in nekatere države osrednje-azijskega trga (Armenija, Azerbajdžan, Gruzija in Kazahstan).